Sunday, January 28, 2007

SEO плъгини за osCommerce

Днес ми се наложи да сложа 2 osCommerce contrib-а "for the benefits of SEO", както обичам да се изразявам. Единият от тях се казва Ultimate SEO URLs, и с 2 думи казано включва mod_rewrite и се оправя с линковете на магазина. Другият има забавното име "Header tags for novices" и позволява на админа да слага конкретни Title & meta тагове за всеки отделен продукт. Звучи могъщо, наистина, но пък никъде не видях задаване на default стойност (не, че съм се разцъкал мощно, де, но все пак...) Инсталацията на второто минава гладко (стига да не използвате FileZilla... добре, че ми плащат на час), но пък Ultimate SEO URLs изисква ultimate нерви при инсталацията. Трябва внимателно да се чете между редовете, включително в това, което добавяте, защото имаше грешки и в .htaccess-а, и в 1-2 функции. Все пак като ги подкараш, osCommerce-a става могъщ.

1 comment:

Anonymous said...

Здравей, попаднах на поста ти имам следния проблем. Двата ми он-лайн магазина са базирани на zencart. Всички линкове са с id "нещо си" което не се харесва на търсачките. Питането ми е тези програмки за които пишеш решават ли този проблем. Сайтовете са bestcam.bg и comtradebg.com. Предварително благодаря за вниманието.
С уважение, Борислав Минев